Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. november 11., csütörtök

Türelem

Szóval akkor a TÜRELEMMEL kezdünk hétfőtől...
...úgyhogy használjátok még ki a hétvégét a türelmetlenkedésre! :-) Türelmetlenkedjetek nyugodtan reggeltől estig!!! Otthon, a munkahelyen, a postán, az orvosnál, bevásárlás közben, a tv előtt, szóval mindig és mindenütt, ahol és amikor csak szoktatok.
Ti egyébként hol szoktatok és mikor?!
Mert én például bármikor, amikor valami nem működik: nem nyílik ki a tejesdoboz, a tűzhelyem tárolója alul viszont folyton kinyílik, a porszívó eldugul és nem elég hosszú a zsinórja, stb. Azután nem bírom elviselni, amikor az autópálya bedugul, és azt sem, amikor a macska nem fogad szót (márpedig mikor fogad szót egy macska...) Amit pedig leginkább nem bírok elviselni, amikor egy ügyintéző LASSÚ!!! (És szerintem mindig mindegyik lassú :-) Nem bírom a hivatalokat, és egy külön bolygóra szeretném telepíteni az összeset, hogy egymást szekálják életfogytig. És ez még nem minden...
Most Ti jöttök :-)

4 megjegyzés:

  1. Kedves Színia!

    A türelem nálam viszonylag természetes, gyerekkoromban rengeteget horgásztam :)
    De viccet félretéve, írtad, hogy lesz, ami valakinek könnyebben megy majd, másnak nehezebben. Nekem ez könnyebb falat lesz, viszont a szeretteimmel sajnos én is hamarabb válok türelmetlenné, ezzel biztos nem vagyok egyedül.

    Felvetek én is néhányat az eddigiek mellé: energialopás különféle módozatai (Redfield-féle hatalmi drámák: "szegény én", "vallató", "zárkózott", "megfélemlítő"); a körülmények és mások okolása (kormány, szomszéd, munkatárs, stb.); a szép dolgok figyelmen kívül hagyása (mindig mindenben a rosszat); az olyan dolgok elengedése, amelyek már nem szolgálnak minket.
    Egyébként hivatalnok vagyok... és csatlakozom! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Barna, örülök, hogy csatlakoztál! Különösen örülök annak, hogy Te is hivatalnok vagy, hiszen így megvilágíthatod számomra a dolog másik oldalát. :-)
    A felvetések is nagyon jók!

    VálaszTörlés
  3. Igen, hivatalnok vagyok, és sajnos azt kell mondanom, egy általános hivatali miliőben (biztos vannak persze jobbak és rosszabbak is) minden olyan dolog esszenciálisan jelen van, aminek a megváltoztatásáért a Te kezdeményezésedben is küzdünk.

    Ugyanakkor a hivatalokban is főleg "kisemberek" dolgoznak, tele frusztrációval, sokkal kevesebb pénzért és sokkal több munkát végezve, mint ahogy azt az emberek nagy része gondolja. Ettől persze még nem kell egy ügyintézőnek mogorvának, "empátiamentesnek", cinikusnak, lassúnak és technokratának lennie. Én a saját környezetemben próbálok küzdeni ez ellen, és próbálom nem feladni magam és belesüppedni az ingoványba :)

    (Én vagyok "Barna", csak először véletlenül megcseréltem a neveimet)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Színia, Kedves Tanuló-Társak!

    Mint Barna, én is úgy érzem, hogy a TÜRELEM gyakorlása (hétfőtől)az egy olyan feladat, ami jó lesz számomra is kezdetnek, hiszen így talán sikerélmnénnyel indulhatok :-)
    Ápoló-gondozó a hivatásom, így eddig is volt alkalmam ismerkedni a témakörrel, de úgy érzem, hogy még mindíg van min javítanom.

    Az én személyes problémám pedig a REND/Rendszeresség/ témakörébe sorolható, ... talán majd ez is sorra kerül egyszer a "tan-folyam" során.

    Köszönet a kezdeményezésért és a társasságért!

    VálaszTörlés