Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. november 7., vasárnap

"Egy virág nem alkothat szép kertet"

Tegnap Gödön voltam egy író-olvasó találkozón. (Én voltam az író :-) Beszélgetés közben szóba került, hogyan is javíthat a világon egyetlen ember. Egyáltalán tehet-e valaki valamit EGYEDÜL azért, hogy békésebb, szebb, igazabb, istenesebb világban éljünk.
Én azt válaszoltam, hogy igen, tehet. Mi több, egyenként tudjuk csak megváltoztatni a világot. EGYEDÜL. Úgy, hogy magunkat változtatjuk meg. Ha egyenként jobbá válunk, olyan erőt mozgósítunk, amely anélkül "ébreszti fel" a közelünkben élőket, hogy egyetlen szót is szólnánk. Nincs vita, nincs meggyőzés, nem feszülnek egymásnak az indulatok, viszont az "ébresztés-projekt" szépen halad előre.
Aztán azt gondoltam, mi lenne, ha megpróbálnánk együtt megváltozni, felemelkedni, jobbá válni. Olyan megvilágosodás tanfolyamot ajánlok itt a blogon, amelyben nincs semmi misztikum. Nem nyitogatunk csakrákat, sem harmadik szemet, és nem is kerül pénzbe - de az a bizonyos rezgés, amiről a nagy tanítók beszélnek, bizonyosan megemelkedik, és így máris rengeteget tettünk azért, hogy szebb legyen a világunk.
Aki csatlakozik, ne gondolja, hogy könnyű utat választ...
Minden hétre kitűzünk ugyanis egy célt, amit megpróbálunk együtt betartani.
Pl. : Egy hétig senkit és semmit nem kritizálunk... Aztán megbeszéljük, hogyan sikerült.
Aki csatlakozni szeretne, írjon a Megjegyzésekben, és írja meg azt is, mit szeretne önmagán megváltoztatni. Én majd összesítem a feladatokat, és minden héten kihúzom egy kalapból az aktuális célt, aztán hajrá :-)

Tudom, hogy sokan olvassátok ezt a blogot, de most azt kérem, hogy ne csak olvassátok, hanem csatlakozzatok, mert higgyétek el, ez az az út, ami megmentheti a világot. Egyedül, mégis egységben.
Jelige: "Egy virág nem alkothat szép kertet".
Most megyek és elkezdem összegyűjteni, hogy én miben szeretnék változni, aztán holnap leírom.
Hát, igen... az egyik dolog a halogatás... :-)

5 megjegyzés:

  1. Felettébb inspiráló felvetés, miszerint egyéni vagy kollektív megváltás ma az üdvös... őszintén, szívből örülök, hogy nyitsz a közös út, a párbeszéd felé. Ez másoknak is erőt adó, egy kicsit csüggetegen szoktam olvasni, mikor azt írod, hogy Te már a könyveidben minden elmondtál... szerintem a mondandó napról napra több, sürgetőbb, és állandóan változik...
    Az én első megoldandó kérdésem, hogy lehet a "harcos", mindent felforgató ént, szelídebb, szeretetteljesebb irányjelző zászlóvá tenni:-)?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy csatlakoztál,kedves Colette :-) Így két feladat már adott. Az egyik: elfogadni a körülöttünk élőket kritika és a megváltoztatás szándéka nélkül. Beleképzelni magunkat a helyzetükbe, és magyarázatot találni a reakcióikra, a viselkedésükre. A másik, amit velem kapcsolatban felvetettél, amit talán egy szóval tudok kifejezni: a TÜRELEM gyakorlása - ami nem erősségem. Azt gondolom, hogy amit eddig leírtam, mindenki mindent elsőre megért, és alkalmazni is tud. Most már tudom, hogy rosszul gondolom. Jó feladat lesz. :-)

    VálaszTörlés
  3. Két napig kerestem, de megtaláltam :)
    Hét hónappal ezelőtt olvastam a neten egy mondatot, azóta is nagyon sokszor az eszembe jut.

    A mondat így szól:
    "A tömegmegváltás elfogyott, és nem is lehet kapni többé, ami van, az az alanyi jog." /M.A./

    Hol lehet csatlakozni ?

    VálaszTörlés
  4. Máris csatlakoztál, hogy írtál. :-)
    Hétfőtől kezdjük.

    VálaszTörlés
  5. csak most keveredtem ide... csatlakozhatok még?

    lillacska

    VálaszTörlés