Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. november 22., hétfő

Ahol a szándék, ott az út

Aki nehéz korszakát éli (Pl. Bársonyfüles) annak ajánlanám, hogy ha még nincs, készítsen magának egy kedves kis házi oltárt, és tegye oda az oltárára kérésként, hogy az égiek segítsenek mindenben: Pl. elfogadásban, türelemben.
És bizony SEGÍTENI FOGNAK, mert velünk vannak... Alig várják, hogy ebbe a kezdeményezésbe bekapcsolódjon hatmilliárd földi ember. :-)
Csak TÜRELEM...leszünk mi még sokkal többen is!

5 megjegyzés:

  1. Helló!

    Nekem is kéne egy kis oltár, de elbizonytalanodtam, hogy milyen is legyen.
    Remélem a mai napnál jobban alakul, majd az elfogadás hete, mert nem igazán megy a türelem se.

    Minden Jót!
    Kingu

    VálaszTörlés
  2. figyelemre méltó "történés" van itt...:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kingu!
    Örülök, hogy Te is tervezel házi oltárt készíteni. Ha segíteni tudok azzal, hogy mi van az enyémen, akkor szívesen leírom:Angyal formájú gyertya (ezen kívül még vagy 5db egyszerű); a vizet egy mini üvegben tárolt szent forrásvíz szimbolizálja; a földet szent helyről származó kődarabok, gyógyító ásványok; a levegőt füstölő, egy kis csengettyű.
    Úgy helyeztem el a tárgyakat, hogy a bal legyen a női (befogadó)oldal, a jobb a férfi.Bal oldalon egy sötétlila gyertya Zadkiel Arkangyalt szimbolizálja,jobbra egy élénk zöld gyertya Rafael Arkangyalt (gyógyítás).Van még két fényképem: balra Istenanya kép, jobbra :Jézus kép.Ezen kívül még sok mindent lehet kitenni az oltárra, kinek mi ad erőt.
    Kedves Kingu, remélem tudtam segítséget adni. :)
    Écska

    VálaszTörlés
  4. Kedves "tanulótárasaim"!

    Most már nekem is van egy kicsi oltárom!;-)

    Minden Jót!
    Kingu

    VálaszTörlés
  5. Házi oltár :)
    Nekem mióta van saját szobám az egyik ilyen sarok - bár tájolása nem biztos, hogy jó , de sajna ez adott : - szóval kialakítottam egy sarkot , ahol nekem fontos emlékek gyűlnek.
    Az alap egy régi komód, arra jött sógornőmtől kukázott fél szobra... és ebbe jöttek sorba a tárgyak.. régi petróleum lámpa- nagyikámé, gyerekeim fogacskái, esküvői csokrom egy dísze,nekem fontos emberetóktől kapott tárgyak, szóval sok sok apróság.. én ezt úgye nem most készítettem, de talán ez is jó...házi oltárnak:))

    VálaszTörlés