Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 13., csütörtök

A kérdés formája

Elfelejtettem mondani, hogy a jövőről ne tegyetek fel kérdéseket, mert a lelki vezetők nem jósok. Egyébként sincs senki, aki meg tudná mondani a jövőt. Legfeljebb a jelenlegi erőhelyzet alapján lehet valamiféle valószínűségre tippelni. Viszont ha valaki magáévá tesz egy jóslatot, akár be is teljesítheti, tehát a jóslás lehet kifejezetten veszélyes tevékenység.

A kérdés feltevésének módja ezért nagyon fontos.

2 megjegyzés:

  1. Most már értem, hogy miért nem jött a válasz.
    ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örültem ennek a bejegyzésednek, én pont előző nap mentem el egy jós-hoz(késztetést éreztem)-rájöttem,hogy a múltbéli hibás gondolkodásomat-megvalósítottam - ezt mesélte el!
    És ennek köszönhetően rájöttem,hogy a jövőt nekem
    kell megalkotnom-ezt más nem láthatja,érezheti!
    És ekkor olvastam a bejegyzésedet, és megerősítettél ebben ! Köszönöm,Bona

    VálaszTörlés