Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 2., vasárnap

Folytassuk?

Amikor a 2011-es évre kértem egy angyalt, furcsa forma került ki a kezem alól... Megfordítottam, és kiderült, hogy az ég felé éneklő (vagy kiabáló?) angyalból egy madár lett. Gondolom, lélekmadár. Elméláztam rajta, hogy vajon mit jelenthet...
Arra a következtetésre jutottam, hogy ebben az évben minden jó lesz addig, amíg "felfelé" tekintünk, viszont ha eltérünk az utiránytól (elfordulunk tőle 90, vagy 180 fokkal), akkor már nem olyan szép a menyasszony.

Ti mit láttok benne?!
Ma egyébként vasárnap van, és új év kezdődött. Folytassuk-e, amit tavaly elindítottunk?! És ha igen, akkor hogyan?!

                                                       

8 megjegyzés:

  1. Folytassuk, a mi "kis" tanfolyamunkat!;-)
    Azt látom, amit Színia is...
    és még azt hallom, hogy azt mondja, hogy itt vagyok én is!

    VálaszTörlés
  2. Hogyanra a válasz...
    Szerintem Minden Kedves Résztvevő írja meg, hogy ő mit szeretne 2011- ben elérni (1 dolog lehet).
    Színiának megírjuk és Ő kiválasztja, hogy az egyes heteken mi legyen a feladat.

    VálaszTörlés
  3. Az átváltozás évében miért ne lehetnénk madár?!:-)
    Daloló, éneklő, szabad madár!
    Tetszik ez a sugallat, remélem a többieknek is.

    Ma egy könyv előszavában ezeket a sorokat olvastam:
    "... a megváltozó embernek... közösség kell, aki támogatja őt magához térésében, ahol hibáira, tévedéseire, kettősségeire figyelmeztetik, s ahol mindazt amit adni, nyújtani tud, elfogadják. Ahol megerősödhet benne a jobb iránti vágy, ahonnét erőt kaphat, hogy az élettől, a sorstól rárótt feladatokat legjobb képességei szerint lássa el. Embert fejlesztő, szabadságot adó csoportosulás..." kívánom, hogy itt ez a kis "virtuális közösség" továbbra is együttmaradjon:-) Egy nagy öleléssel: Colette

    VálaszTörlés
  4. Kedves Színia!
    Szeretném ha folytatnánk az együtt/egyedül jobbulást.
    Ez az angyalka felfelé mutat. Haladás, fény, iránymutatás, iránytartás az amit belelátok.
    szeretettel

    VálaszTörlés
  5. És még azt elfeledtem, hogy felszabadultságot tükröz az új kép. :o)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is folytassuk :). Sokat gondolkoztam a hogy hogyan, de nem jött az "ihlet", így nem erőlködtem tovább, mert nem biztos, hogy így a jó sugallat jött volna. Én ebben a kérdésben rátok bízom magamat, biztos van olyan akinek ez most könnyebben ment.
    Nekem nagyon tetszett, amikor a tervezettől kicsit eltérve, spontán alakultak a bejegyzések, hozzászólások, nekem valahogy más érzet lengte át :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Mit látok benne? Egy manósipkát amit átölel egy kis tündérlány.)))
    Folytassuk. Hogyan? Ahogy eddig, semmi terv, semmi előre megfontoltság, csak lélekből, csak szívből.

    VálaszTörlés
  8. Éljen a spontanitás... " csak szívből, csak lélekből."

    VálaszTörlés