Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 9., vasárnap

Kapcsolat a lelki vezetőnkkel

Ez volt az egyik kívánságotok, úgyhogy szerintem kezdjünk bele... de ez nem egyhetes feladat lesz ám, hanem több héten át tart majd, és közben számítok az aktivitásotokra. Ne kezdjen bele, akinek nincs ideje elmélyedni a témában, mert ez nem egy ide kapok-oda kapok dolog, amit el lehet intézni vacsora főzés és bevásárlás között 2 perc alatt.
Azt tudni kell már az elején, hogy mindenkinek van lelki vezetője "odaát". Mindenkinek a lelki vezetője pontosan illik az ember életfeladatához, ráadásul időnként a feladattól függően változik is. (Amikor pl. nekem teljesen egyedül német nyelvű leírásból meg kellett tanulni egy 3D-s rajzfilmprogram használatát, olyan vezetőt kaptam, aki tökéletesen ismerte a program működését, és amikor nem értettem valamit, olyan profi módon küldte a képeket, hogy pillanatok alatt rájöttem a megoldásra.) 
A lelki vezetőnk mindig kapcsolatban van velünk, legfeljebb mi nem vagyunk ennek a tudatában. A feladatunk tehát, hogy tudatosítsuk ezt a kapcsolatot.
Holnap jön az első feladat.
Holnap ugyanis nagy nap lesz:

a szülinapom. :-)

11 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ez lesz a témánk!:-)
    Van egy meditációs cd-m, ami Találkozás a lelki vezetőmmel c.,de ezt relaxációs állapotban használható...

    VálaszTörlés
  2. Az is lehet, hogy ezért kellett megtalálnom téged!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot, Színia! A Jóisten éltessen még sokáig jó egészségben, békességben, boldágságban!

    Ez a mostani angyalka különösen tetszik, igencsak kedvesnek találom.
    :o)))

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon izgalmas téma... az angyal fergeteges, bizsereg az ujjamhegye, már hímezném a ruháját:-)
    Téged pedig Isten éltessen születésnapod alkalmából!

    VálaszTörlés
  5. Szép jó reggelt!
    Nagyon tetszik a téma. Teljesen felvillanyozódtam, remélem ez tartós lesz:)
    Kedves Színia! Nagyon boldog születésnapot kívánok én is.
    Ez az anyalka tetszik eddig a legjobban, van benne valami... :)

    VálaszTörlés
  6. Színia Boldogságos Születésnapot!
    Nekem most jól jönne megtalálnom/felismernem azt a lelki vezetőt aki végigvisz most engem egy alkotói hónapon.Azért találtad ki?:)Vagy lehet hogy én már beszélgetek is vele csak nem jöttem rá?

    VálaszTörlés
  7. Kedves Színia!

    Isten éltessen sokáig erőben, egészségben!
    Nekem is is ez az angyal tetszik a legjobban eddíg. ;-)

    Minden Jót!
    Kingu

    VálaszTörlés
  8. Kedves Színia!
    Istel éltessen sokáig! Mi is születésnapot ünnepelünk ma a családdal, a nagyfiamét! :o)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen mindannyiótoknak a jókívánságokat! Örülök, hogy mindenkinek tetszik a heti angyal, és remélem, hogy segít majd nekünk. Boldog szülinapot Abile nagyfiának:-)

    Colette, minek neked a tiszta lap?! A barátság épp attól barátság, hogy egész szamárfüles, kávéfoltos, itt-ott szakadozott, elmaszatolt betűs könyvetek van már, amit együtt írtatok...így 40 felett :-)

    VálaszTörlés
  10. Kedves Színia!
    Boldog szülinapot kívánok Neked!
    Úgy látszik egy napon születtünk....
    Tünde

    VálaszTörlés
  11. Nem ezek már olyan távoliak, megfakultak... letűntek... Az újak pedig tiszta lapról indulnak... ez nekem most nagyon fontos...

    VálaszTörlés