Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 10., hétfő

Első "lecke"

Először is mindenkinek köszönöm szépen a szülinapi jókívánságokat! :-)

A mai feladatunk az lesz, hogy a házi oltárunkra (akinek még nincs, készítsen  egyet) odatesszük a kérésünket egy papírlapon, mely szerint szeretnénk szorosabbra fűzni és tudatosítani a kapcsolatunkat a lelki vezetőnkkel. Mondjuk ki mindezt fennhangon is az oltárunk előtt a gyertya meggyújtása után.

Ha ezt megtettük, várjunk türelemmel, és figyeljünk.
Nem szükséges meditálni, relaxálni, hiszen ebben a külső világban szeretnénk érezni, érteni a kapcsolatot. Meditációban - aki kellően színes fantáziával rendelkezik - azonnal kitalál magának egy segítőt, ami nem egészen ugyanaz, mint a valódi kapcsolatfelvétel. (Én annak idején meditálva pikk-pakk összehoztam a legkülönfélébb angyalokat és tündéreket, pontosan úgy, mint amikor rajzolom őket...)

Azért hagyjuk a kapcsolatfelvétel módját magára a lelki vezetőnkre, mert ő többet tud rólunk, mint mi magunk, és pontosan ismeri, miben vagyunk jók, tehetségesek, és miben vagyunk gyengébbek. Egyesekkel írás közben lehet legjobban beszélgetni, másokkal varrás közben, vagy épp a zuhany alatt, esetleg álmukban. A lehetőségek végtelenek. Annyifélék, ahány ember létezik a Földön.

A figyelmünk arra kondicionálja az agyat, hogy keresse a kapcsolatot. Pontosan úgy, mint amikor egy meghatározott rádióállomást keresünk a rádión. Keresés közben furcsa hangokat hallunk, és egy ideig eltart, míg ráállunk a keresett adóra. Így van ez a "szellemi kereső móddal is". Idő kell hozzá, hogy kitisztuljon.

Szeretném, ha folyamatosan tájékoztatnátok a tapasztalatokról, mert így tudunk majd tovább lépni.

11 megjegyzés:

  1. Részemről folytathatjuk...
    A lelki vezetőm hangját belülről hallom...
    Nyugodtan beszél hozzám(csak nem mindig hallom)...
    Remélem Színia a "módszerével" közelebb kerülök a Lelki Vezetőmhöz!:-D
    Ti hogyan érzitek?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon figyelek most... éjszaka kopogást hallottam, mint amikor zörgetik az ajtót, aztán lépéseket... felriadtam... álmodtam... ez egy visszatérő álmom... lehet, hogy szeretne már rég bejönni hozzám, de ilyenkor olyan félelem fog el, hogy nem engedem be:-) ( Azért ezt csak félkomolyan írtam!)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este munkából hazafelé menet, a forgalmas utcán egy idősebb hölgy jött velem szembe. Már messziről láttam, hogy papírok vannak a kezében. Azt gondoltam, reklám... Amikor mellé értem felém nyújtott egy kis füzetecskét és a következőket mondta:
    - Sohasem vagy egyedül! A Mindenható veled van!
    Azonnal libabőrös lettem... Tudom, hogy aznap este még nagyon sokan kaptak azokból a füzetekből, de nekem az ott, akkor sokat jelentett.

    VálaszTörlés
  4. Felolvastam az üzenetet, most várok.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Színia!

    Nagyon boldog születésnapot kívánok! :-)

    Néhány évvel ezelőtt "kerestem meg" a Szellemi Vezetőmet először tudatosan. Évek óta velem volt. Gyakran kérdezek, kérek tőle. Sokszor kérés nélkül is segít, csak nem mindig hallgatok rá.
    4 éve van házi oltárom, Istenanya szobra (Fekete Madonna a kis Jézussal Montserrat-ból)és magyar Szentek képei vannak rajta. A szobor alá, elé szoktam tenni a kéréseimet, kívánságaimat. Február 2-án, Gyertyaszentelő Boldogasszony napján szentelt gyertyát gyújtok, és úgy mondok először köszönetet, hogy megadták amit kértem, utána jön a kérésem. Ha baj van, ugyan ezt teszem.
    Az Égiek nem hagynak el minket sosem, csak mi hagyjuk el őket, vagy feledkezünk meg róluk. Szellemi Vezető, Őrangyal, gyógyító - segítő angyalok... kérjetek és megadatik...

    Mindenkinek sok sikert kívánok, jó közöttetek lenni! :-)

    Katica

    VálaszTörlés
  6. Kedves Katica, Isten hozott! Ha neked ez a dolog már ilyen jól megy, akkor biztosan tudsz segíteni azoknak, akik még kezdők ezen a téren:-)

    VálaszTörlés
  7. Abile, akkor Te már kaptál egy jelet...

    Kingu, Te mindig tudod, hogy mikor beszél? El tudod választani a hangját a saját gondolataidtól?

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Szellemi vezetőm üzenetei több módon jönnek át:
    Van, hogy belső hangként hallom, de az Ő hangja.
    Van, hogy gondolatként jön.
    Van, hogy "hirtelen ötlettől" vezérelten meg kell tennem valamit, ami addig eszembe sem jutott.
    Azt tanácsolom, hogy eleinte ellenőrizzétek le, hogy tényleg a vezetőtök beszél hozzátok, kérdésekkel, stb. Egy idő után a "hangját", stílusát megismeritek, nevük is van. Néha a szellemvilág lényei kicsit szórakoznak, másnak adják ki magukat.
    Sok türelem és teljes bizalom kell hozzá. Ezek a tapasztalataim.

    Katica

    VálaszTörlés
  9. Nekem többnyire akkor szól hozzám, ha kevésbé vagyok jó passzba. (Vigasztal.)
    (Azt hiszem) el tudom választani a lelki vezetőm hangját gondolataimtól,vagy legalábbis tudom, mikor hallom őt és mikor a saját gondolataimat.
    Megérzéseim is jók szoktak lenni, hogy ez most a lelki vezetőmtől vagy az (őr)angyaloktól jön a sugallat nem tudom?!

    VálaszTörlés
  10. Szia Kingu!

    Te is megszólíthatod a Szellemi Vezetődet, vagy az őrangyalodat, más segítő angyalokat. Azért vannak mellettünk, hogy segítsenek, ez a dolguk. Kérdezz és kérjél is nyugodtan tőlük, tanítanak, válaszolnak, segítenek, ez a dolguk.
    Én gyógyításnál is kérem a segítségüket, "ősi gyógyító" módszerek, energiagyógyászat, szellemi-pszihotronikai műtétek, gyógyítások is az ő segítségükkel működnek.
    Szellemünk mindig kapcsolatban van velük, csak sajnos a mai emberek többsége megragad a test-lélek síkján, a szellemét kevésbé használja. Táltosaink tökéletesen tudták, hogyan működik.

    Katica

    VálaszTörlés
  11. Szia Katica!

    Beszélni szoktam az angyalkákkal (kérni és megköszönni a segítségüket), de ez mégis más, mint a lelki vezetőmmel, mert őt másképp érzékelem.

    Minden Jót!
    Kingu

    VálaszTörlés