Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 5., szerda

Büszke vagyok magunkra :-)

Rendben, akkor vasárnaptól folytatjuk... Szeretném, ha megírnátok, hogy kinek miben kellene  segítség. Ki mit szeretne elérni, megvalósítani. Ha  minden héten segítünk valakinek, akkor gyorsabban megvalósulnak az álmok, hiszen együtt nagyobb erőt mozgósítunk. Sokkal könnyebb egy konkrét emberért és dologért imádkozni, mint csak úgy általában a Föld megmentéséért.

Egyébként büszke vagyok a csapatra, mert azért bekerült a blogra egy provokátor is, de vagy nem vettétek észre, vagy tudatosan nem reagált senki a beszólásaira - minden esetre nem tudott zavart kelteni, és ez azt jelenti, hogy jó úton haladunk. :-) Ugyan kivehettem volna a hozzászólását, de így sokkal jobb volt.

Tudom, hogy most keresitek a bejegyzéseket, úgyhogy segítek: (Külső hatások dec.14. Névtelen)

6 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy én "hoztam" közétek a provokátort... volt ugyanis egy pont, mikor támadva éreztem magam, magunkat... valamiért vonzzom ezeket a helyzeteket... dolgom van vele... ebben segíthetnétek:-) Magam is egy "provokátor" vagyok... jószándékú, ébresztőt kiabáló, nyíltszívű... a környezetem mégis másként éli meg a megnyilatkozásaimat.

    VálaszTörlés
  2. A provokátort nem Te vonzottad be. A provokátor mindig mindenütt megjelenik, és milyen jó, hogy megjelenik, mert ő a vizsgafeladat. :-)Nélküle nem tudnánk,hogy jó úton vagyunk-e. Egyébként ez a fajta provokáció segélykiáltás, amely mögött mindig életerő-hiány van. Azt sugallja: Figyeljetek RÁM, foglakozzatok VELEM! Mindegy, hogy milyen áron, csak FIGYELJETEK! Lehetőleg minél többen.

    Amikor Te támadva érezted magad, akkor valakinek sikerült elvinni az energiádat, tehát hatásos volt a stratégiája. Ha Te ilyen provokátor lennél, akkor a harci helyzetben nagyon-nagyon jól érezted volna magad.

    VálaszTörlés
  3. Piszok rosszul éreztem magam...

    Szívesebben adnám oda önként azt a rengeteg fölös energiámat. Abban kérném a segítsetek, hogyan tegyem ezt úgy, hogy ne kelljen erőszakkal elvenni tőlem.

    VálaszTörlés
  4. A névtelen az nem ér, aki nem vállal fel még egy álnevet sem, annak a véleménye nulla:-) Ez meg az én véleményem a mosolygós fényképemmel.

    Valóban nem erre gondoltam, ezt bevallom nem is olvastam, mert mindig az aktuálist nézem.

    VálaszTörlés
  5. Én se vettem észre a provokátort, nem vettük a lapot, így nem is próbálkozott többször.

    Ne haragudjatok, hogy nem vagyok aktív, az új munkahely egyenlőre kiveszi belőlem az utolsó csepp erőt is. Sok az új infó, mindent meg kell szokni, de jók voltak hozzám "fentről", hogy ide vezéreltek.
    Kívánok mindenkinek jó egészséget!

    VálaszTörlés
  6. Abban kéné a segítség(ed Erika), hogy van egy Facebook csoport(om) ami a háláról szól, és sehogyse találtam még megfelelő/kifejező profilképet hozzá. Tény az is hogy nem is olyan könnyű ezt egy képbe "süríteni". Igazi kihívás, be kellett látnom. :D
    Valamelyik nap viszont beugrott, mi lenne, ha téged kérnélek fel ennek elkészítésére, ami egyben neked egy "kis" reklámlehetőség is lenne/lehetne, főleg ha szignózod a képet és leírom (ott) a keletkezésének törpénetét, linkkel mellékelve. ;)

    VálaszTörlés