Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2011. január 11., kedd

Félelem

A félelem érzése soha nem ered a lelki vezetőtől. Ha ilyen érzésetek van, kérjetek segítséget és védelmet a Jóistentől, és a félelem elmúlik. Azon sem érdemes filozofálni, hogy ki vagy mi okozza... mert számtalan oka lehet.

A mai feladat: Tegyetek fel hangosan egy konkrét kérdést  a vezetőtöknek, és figyeljétek, hogy a nap vagy az éjszaka folyamán milyen úton jönnek a válaszok. Írjátok le az összes választ, ami csak az eszetekbe jut.
A kérdés ne legyen komolytalan.

6 megjegyzés:

  1. Nem szerettem volna sem elbagatelizálni, sem elviccelni a dolgot... a félelem magamból fakadt... de a visszatérő álmom éppen ezen az éjszakán jelentkezett.
    Egy tevékeny ember lévén eddig én azt tapasztaltam, hogy konkrét "helyzet" kellett ahhoz, hogy megszólaljon bármiféle eligazító hang bennem.
    A mai feladatban már konkrét kérdés van...

    VálaszTörlés
  2. Így van. Csak úgy szórakoztatásból nem beszélgetnek a lelki vezetők, mert nem "társalkodónőnek" szerződtek mellénk. Akkor válaszolnak, akkor segítenek, amikor komolyak a helyzeteink.
    Én azt gondolom, hogy van valami abban a visszatérő álomban, amit közölni szeretnének veled.
    Valami, amit talán még nem értettél meg...

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon sokat álmodok mostanában és elég érdekeseket is, sokszor emlékszem az egészre, ami régebben nem volt jellemző. DE: tegnap feltettem a kérdést, ami nagyon foglalkoztat és nem jutok dűlőre sehogy. És álmodtam is éjszaka, de semmire nem emlékszem! :( egyáltalán semmire, csak egy érzés maradt meg, hogy ez fontos. Semmit nem tudok felidézni belőle. Lehetséges, hogy ezt a problémát ami foglalkoztat "egyedül" kell megoldanom? Hogy elég ha csak a belső első megérzésemre hallgatok? Ami már jó régen elmúlt és azóta nem tudom, hogy mi volt az első megérzés és mi az amit én teszek hozzá gondolkozással...Most azt érzem, hogy nagyon csaponganak az érzéseim (1 hétig szinte minden éjszaka vízzel álmodtam, mindig más formában, de rengeteg volt a víz).
    Bocsánat a hosszúságért :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Türelem, türelem! Figyelj és várj nyugodtan! Pontosan ezt kell megtanulni: szétválasztani a saját gondolataidat és a sugallatokat. A víznek meg kell nyugodni ahhoz, hogy tiszta képet láss benne.

    VálaszTörlés
  5. Én is rengeteget álmodom, van visszatérő álmom amiben rettenetesen szenvedek minden alkalommal ugyanazért, gondolom itt megoldani való feladatom van.A másik álomsorozatban mindig táncolok, és reggelre valóban fáradt vagyok, és fáj a lábam mintha egész éjjel táncoltam volna.A táncos álmomban egy ember mindig fixen benne van, mégpedig a való világbeli táncoktatóm.Valami feladatom vele is lehet akkor?

    VálaszTörlés
  6. Az álmot csak Te magad fejtheted meg, mivel mindenkinek más a jelképrendszere. Először is: Mit jelent neked a tánc a valódi életben? Mit jelent a tánctanárod? Ez lehet a kiindulópont a jelképek megfejtéséhez.
    Az ember lelke álmában elhagyja a testét, úgyhogy valóban táncolhat egy másik dimenzióban. Aztán mikor visszatér a testbe, hozza magával az érzést is.

    VálaszTörlés