Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. december 13., hétfő

Egyszerre...

Hát én ma megkaptam egyszerre az összes eddigi heti feladatot... és úgy estem le a SZER hálóról, hogy csak úgy nyekkent.
Elmentem az új könyvemet dedikálni, ami ma jelent volna meg, viszont a dedikálás előtt fél órával kiderült, hogy a nyomda olyan fércmunkát adott ki a keze közül, amelyiknek jó esetben is zúzdában a helye. Ez annyit jelent, hogy hiába minden igyekezet, Karácsonyra már nem kerülhet a könyv a boltokba, így hónapok munkája "gallyra ment". Ennek ellenére igyekeztem megőrizni a nyugalmamat, ami egy darabig sikerült is, egészen addig, míg haza nem értem, és meg nem láttam a lányom legújabb ruha-szerzeményét, ami azután teljesen kiverte a biztosítékot, ezért hát jól összevesztünk. Én is kiabáltam, meg ő is.
Ha gondoljátok, váltsatok le... :-(

7 megjegyzés:

  1. Ne viccelj! Dehogy cserélünk le!
    Szeret(ünk)!:-)
    Lehet az ember néha kevésbé tökéletes.

    VálaszTörlés
  2. Mindannyiunkkal megesik! ;)
    Ha tökéletesen tudnánk kezelni minden helyzetet, már nem itt lennénk. Azért vagyunk a Földön, hogy tanuljunk. Néha elgyengülünk, még ha amúgy magas szinten is vagyunk. Benne van a pakliban. Ezért vagyunk még itt.

    És azért se váltunk le! :))

    VálaszTörlés
  3. Én igazából azt sajnálom, hogy karácsonykor nem olvashatom az új könyvedet. :-(
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Kedves Színia!

    Nálam is volt hasonló szituáció tegnap és nem sikerült megőrizni a nyugalmamat. Próbáltam a másik helyzetébe gondolni magam, de nem sikerült megfejtenem, hogy mi lehet a mozgatórugója...
    Szerintem ilyen napok bármelyikünkkel előfordulnak, hiszen nem vagyunk tökéletesek. Én inkább intenzívebb figyelmeztetésnek fogtam fel, hogy kicsit jobban kapjam össze magam.
    Természetesen senkit nem cserélünk le :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Te is csak emberből vagy :))) Nem váltunk le... azt azért sajnálom, hogy nem olvashatom az új könyved, de ami késik nem múlik... Jó azért tudni, hogy más is kijön a sodrából :))))

    VálaszTörlés
  6. Én már az első hét első napjának első felében elbuktam. Azután szinte minden nap volt valamilyen helyzet, amit nem jól sikerült teljesítenem, mert alapból szangvinikus alkat vagyok.A részleteket nem írtam meg, mert nem szerettem volna lehangolni bárkit is a negatív történésekkel.
    Azóta nem fogadok meg semmit, de igyekszem folyamatosan töltődni. Szeretettel figyelem a fejleményeket a blogon keresztül.Sokat tanulok belőlük.
    Egyébként pedig az a véleményem, hogy az egészséges temperamentum emberi dolog. Ha nem válik rögeszmévé, nem ragadunk le benne,hanem fel tudjuk ismerni és tovább tudunk lépni azzal a szándékkal, hogy legközelebb javítunk, akkor még hasznos is lehet. Jézus emberként szintén szangvinikus volt. Az Isten, mint tudjuk, a langyosat kiköpi.

    Áldott, szép Napot Mindenkinek!

    Juli

    VálaszTörlés
  7. Szívesen megtartunk, szeretetben :)

    VálaszTörlés