Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. december 9., csütörtök

Áramlás

A SZER háló egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy a rajta lévő energia ÁRAMLIK. Ha nincs mozgás, nem tud működni. Adok-kapok nélkül bedugul, megáll. Amikor például én írom a bejegyzéseket, de válasz alig jön rájuk, bizony megszűnik az áramlás, és a "tanfolyam" ellaposodik, majd megszűnik. Nem azért, mert mondjuk megsértődöm, és abbahagyom, hanem azért, mert egyszerűen elfogy az energiája...
Így van ez nagyon sok kezdeményezéssel.
Akik szorgalmasan írják a megjegyzéseket, vagy épp leveleket írnak nekem, ösztönösen érzik, hogy ez így működik, és ők valóban áramoltatják az energiát. Ha valaki rajta van a SZER hálón, ha valakit a SZER etet, akkor muszáj áramoltatnia, továbbadnia, keringetnie a kapott SZER-t. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy annak kell visszaadni, akitől kapta, de mindenképp tovább kell adnia. A SZER háló nem olyan, mint az anyai csöcs, amire ráharap valaki, aztán szívja, amíg tart...ha meg már nincs benne, akkor elkezd ordítani :-)

3 megjegyzés:

  1. Ó én érzem az áramlás(od), szívesen is töltekezem belőle, s remélem ezt a környzetem is tapasztalja... van miből továbbvinni nekik is! :)

    VálaszTörlés
  2. Már a héten azt hiszem 2x is írtam volna, de...
    Olvastam már az energiavámpírokról...
    Mikor az egyik hozzátartozóm, minden nap panaszkodott... mondtam neki, hogy már ne mondja, mert úgyis tudom, hogy fáradt stb...Neki jól esik, ha csak elmondja, nekem meg szörnyű hallgatni, úgyhogy leszokott róla...vagy én szoktattam le?!...elterel/tem a szót, valami másra...;-)
    Amit mostanában alkalmazok, ha vki kiabál velem, szerintem jogtalanul, fogom magam és azt mondom neki, hogy ne beszéljen így...és ott hagyom.Tudom, hogy nem ez a megfelelő megoldás, de még mindig jobb, mintha mindketten veszekedünk és nem halljuk a másikat.
    Hiába áramoltatok vki felé, ha ő nem fogadja...így a semmibe vész...

    VálaszTörlés
  3. Ha megmarad az energiád, akkor jó a módszer.:-)

    VálaszTörlés