Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. december 16., csütörtök

Átkereszteltem...

Kedves Szertársak, én ezt a hetet inkább átkeresztelném a FORDÍTSD MEG hétről mondjuk GONDOLKOZZ EL RAJTA hétnek. :-), mert nekem eddig tényleg minden megfordult.
Ma például erős dugóban vittem be a városba az M3 -on reggel a gyerekemet a szalagavatója főpróbájára, és természetesen elkéstünk. A dugóban gyakoroltam a türelem erényét, és a lányomnak is mondogattam, hogy semmi értelme idegeskedni, mert egy perccel sem érünk oda hamarabb...
Na, visszafelé minden jól ment, mígnem Újpest felé véletlenül rámentem a kivezető sávra, és így lementem az autópályáról. A következő feljáratnál visszatértem, csakhogy valami miatt újra a Budapest felé araszoló oldalra...
Szóval MÁSODSZOR IS végig kellett araszolnom ugyanazt a dugót. Szépen, türelmesen...:-)
Da Gabi példájával élve: Engem nem zavar...
Aztán Colette tanmeséje szerint: Elmúlik...

3 megjegyzés:

  1. Bocsánat, de mosolyogva olvastam a bejegyzésedet. :o)
    Ma az okmányirodában ügyet kellett intéznem. Amúgy igen türelmes jó ügyfél vagyok, mivel a munkahelyemen én is ügyfelekkel dolgozom. :o) Kaptam egy csekket, hogy fizessem be a postán, aztán menjek vissza az igazolószelvénnyel, hogy tovább "intéződjön" az ügyem. A postán kivártam a soromat, kb. 40 ember volt előttem. Amikor sorrakerültem a postás-kisasszony közölte, hogy ez a csekk bizony nem jól van kitöltve. Valóban egy négyzetbe két számot írtak a hivatalban, de én meg sem néztem... :o( Szóval visszamentem az okmányirodába, kértem egy újabb csekket aztán újra türelmesen kivártam a soromat a postán, de most már 60 ember volt előttem, mert közben ebédidő lett és több volt a várakozó, viszont kevesebb a postás-kisasszony. :o)) Hát ezért mosolyogtam az írásodon. :o)

    VálaszTörlés
  2. Akkor már inkább a dupla dugó :-), de ebből is látszik, hogy szükség volt az átkeresztelésre.

    VálaszTörlés
  3. Hát lányok ti a türelem hetét gyakoroljátok inkább.És most valamiért megint a fülembe cseng a mostani kedvenc dalszövegem: Most múlik pontosan, engedem hadd menjen...

    VálaszTörlés