Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. július 30., péntek

Indexen

Kérdezték néhányan, hogy ott leszek-e a Kurultájon...
Hát, nem leszek ott.
Néhány művemet a Kurultáj szervezői nemkívánatosnak minősítették, és ez bizony rosszul esett, mert én azt gondoltam, hogy egy csónakban evezünk.
Sajnálom, hogy kilöktek a csónakból, de azért szerencsére tudok úszni, úgyhogy nem visel meg annyira ez a kis "baleset". Majdcsak küldenek értem odafentről egy mentőcsónakot :-)

12 megjegyzés:

  1. Kedves Színia!

    Melyik művedet nyilvánították nem kivánatossá?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Színia!
    Megdöbbentett ez a hír. Hogyhogy? Pont Téged? Miért? Most hirtelen az jutott eszembe hogy akkor én sem megyek oda...
    De akkor meg nem találkozhatok hun rokonokkal. Nem is tudom...
    Lehet tudni hogy mi kivetnivalót találtak abban a művedben amelyik miatt kitiltottak? Erről is szól a fáma vagy csak egyszerűen nem vagy szimpi valakinek? Érdekelne...
    Üdv.: Jenei Gabi

    VálaszTörlés
  3. Az etruszk könyvemet és a filmemet tiltották ki a rendezvényről, de egyébként jó társaságban vagyok, mert Varga Csaba, sőt Badinyi Jós is a nemkívánatosak közé tartoznak.:-)(Pontos lista a Szilaj Csikó magazin júliusi számában.)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Színia!

    Ki dönti el és mi alapján, hogy mi tiltott? Mi az indokuk?

    Üdv: Csónakos

    VálaszTörlés
  5. Kedves Színia, épp mostanában olvastam néhány könyvedet, lenyűgözőnek találom, és abban igazad van, hogy minek hozzá forrás-megjelölés? annyira logikus, feltéve, ha magyar ésszel gondolkodsz. A Magyartáltos honlapon írnak róla:

    http://magyartaltos.info/index.php/kozzetett-rendezvenyek/kurultaj/1248-kurultaj-2010-tiltott-konyvek
    üdv. Mária

    VálaszTörlés
  6. Te jó ég, mi az, hogy vad hajtás?
    " Olyan elméletek kutatóit, képviselőit, akik nem ebben az irányzatban mozognak és maga szerint, ismerős kutatói szerint a magyar őstörténet- és eredetkutatás vadhajtásait képezik, nem kívánja támogatni pl. könyveladással a Kurultajon, mivel ismét lejárathatóvá tenné vele saját rendezvényét és alapítványát."...
    Annak, aki érteni szeretné, a népek, nyelvek alakulásának a folyamatát:
    http://www.youtube.com/watch?v=bspHehdcfkk&NR=1

    rendezvény...és alapítvány...siker

    helyette egyazon csónakban kellene már evezni, szeretettel

    VálaszTörlés
  7. Aha! Itt a lényeg: "a nemzeti oldal összeugrasztását provokálhatják ki." (Püski bácsi mondja).
    Valóban, amire szükség van az a nemzet egysége. Valami közös jó alappont az amire nem látunk rá ha csak a különbözőségeket tekintjük és ellentétként értelmezzük. El is megyek a Kurultájra is meg a MOGY-ra is...
    :o)
    Jenei Gabi

    VálaszTörlés
  8. Az etruszk könyvem azt bizonyítja, hogy Európa legelső kultúráját nem a görögök és nem a rómaiak, hanem a magyarok hozták létre.
    Ettől sokkal kellemesebb elmélet az ellenség számára a kizárólagos lovasnomád örökség, amely felé pillanatnyilag a Kurultáj araszol.
    (A kizárólagos lovasnomád hagyomány vajon miben különbözik a finnugor elmélettől?! Mert szerintem csak annyiban, hogy kihagyták belőle a finneket.)Azt a népet, amelyik az EU-ban szövetségesünk lenne, lehetne a finn-magyar barátság okán...Akikkel ÖSSZEFOGHATNÁNK.

    VálaszTörlés
  9. a Kurultáj szerintem már rég nem "olyan"
    én meg a rendezvényt minősítettem nemkívánatosnak... :)

    VálaszTörlés
  10. Én az iránt érdeklődnék, hogy az "Az öltözködés mágikus titkai" kapható valahol? Már több helyen kerestem, de sajnos nem kaptam.

    A témával kapcsolatban az érdekelne, hogy a Püski listából kit nem húztak ki, és azok mind "tudományosan alátámasztott" művek voltak-e.

    Amint láttam, népszerű, Püskiék nagy szenzációt kiváltó kiadványa, az Arvisura is indexre került.

    Remélhetőleg más rendezvények nem fogják követni a példájukat.

    VálaszTörlés
  11. Nálam most kapható "Az öltözködés mágikus titkai" c. könyvem 2000Ft/db áron.

    A cenzúra pedig cenzúra, akárki akármilyen okból is teszi.

    VálaszTörlés
  12. Szia Színia! Ugye a mostani hétvégén találkozhatunk veled?
    Melyik sátorban ,hol?
    Sajna a programban nem láttam előadásodat, remélem lehetőség nyílik egy Veled való beszélgetésre...

    Köszönöm válaszodat előre is.

    Áldás!

    VálaszTörlés