Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. április 20., kedd

Barlang


Régen nem írtam, mert egyszerűen nincs kedvem írni... sem blogot, sem könyvet. Úgy veszem észre, hogy falra hányt borsó minden, amit eddig leírtam. A világ nem változik. Lehet, hogy inkább elvonulok egy barlangba...
Csak egyetlen dolgot mondjatok, ami ebben az országban VALÓBAN a szeretet törvénye szerint működik, és nem a pénz vagy a hatalom irányítja...
Egy hete minden nap nagy hír Daróczi Dávid. Az újabb kínai földrengés, ahol megint sokezren meghaltak, kicsike kis fülszöveg. Az izlandi vulkán legalább hamut szór a fejünkre, ha már magunktól nem tesszük meg.

5 megjegyzés:

  1. Számomra változik a világ a könyveiden keresztül. Jobb ember vagyok azóta, hogy Téged olvashatlak. Sokszor eligazítanak a szavaid ebben az embertelen dzsungelben...
    Jenei Gabi

    VálaszTörlés
  2. Drága Színia! Ne veszítsd el a hitedet! A tanácsodat követve nem hagyom magam, hogy befolyásoljon a média, még ha néha be is kapcsoljuk a tv-t. Hidd el, hogy a könyveidben leírt ősi tudás és cél gyógyírt jelent az embereknek, és egyre többen vagyunk, akik megismerik és tovább akarják adni mindazt a csodálatos dolgot, amit megismertünk:) Imádkozzunk és álmodjunk szép jövőt!
    Karsai-Bíró Kamilla

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Én csak ma találkoztam ezzel az oldallal, de jó látni, hogy valaki ennyi mindent meg tesz ilyen cél érdekében. Csak gratulálni tudok.

    VálaszTörlés
  5. Én is csak most találkoztam először a blogoddal. Valszeg most volt itt az ideje. :-)De már alig várom, hogy valamelyik könyvedet olvashassam. És igen, én hiszem, hogy a szeretet mozgat bennünket...

    VálaszTörlés