Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2008. november 18., kedd

Cosmo

Beleolvastam a Cosmopolitan c. lap Shopping Guide 2008 c. kiadványába. (A lányom hozta haza.)
Ilyeneket írnak benne:
"Logománia
Találj magadnak egy olyan logót,
amit nem hamisítanak minden utca sarkon."

Ha lefordítom magyarra, ez annyit jelent, hogy kizárólag valami egészen exkluzív márkájú ruhát vegyél magadnak elképesztő árakon. Majd a mama meg a papa úgyis kifizeti a minimálbéréből...
Azután vegyél csizmát 119 990 Ft-ért, táskát 109 400Ft-ért, stb. - mert ez a menő...

Mit mondjak, olvasás közben bennem bizony felment a pumpa, bár tudom, hogy nem ezt tanítom.

Ami aztán teljesen betette az ajtót, egy ékszer hirdetés ugyanebben a kiadványban: A hét főbűn ékszerekbe öntve. És ez komoly...
19900Ft-éért akárki nyakába veheti az "irigységet, a jóra való restséget, a haragot, a fösvénységet, a bujaságot, a torkosságot és a kevélységet.
Mert ez is menő...

Ezek után azt hiszem, hogy megalapítok egy mozgalmat, amelyben pólókat fogunk nyomtatni a következő logóval:
"Amíg a világ fele éhen hal, leszarom a divatot"
(Bocs a kifejezésért, tudom, hogy nem irodalmi, de most ez tükrözi a lényeget.)
Remélem, ezt a logót is minden utcasakon hamisítani fogják...

1 megjegyzés:

  1. Ha még nem lenne mindenki számára világos: a világ az ördög kezében van. Akik birtokolják a világ vagyonának legnagyobb részét, ők diktálják a divatot is. Mindenbe belecsempésznek egy kis sátánit. Pl. pöttyös gyerekruhákon felfedezték, h. minden egyes kis pötty valójában egy cuki kis halálfej. Persze ez csak nagyítóval látszik, de tudjuk, h. minden szimbólumnak EREJE van, ami akkor is működik, ha szabad szemmel nem látszik. Az egész médiát, egy szűk csoport irányítja, ők "álmodják meg", hogy milyen filmek, műsorok legyenek a tévében. Vetélkedők, amik a versengésre épülnek és nem az összetartozást, hanem a széthúzást favorizálják. A filmek tele vannak vérrel, gyilkossággal, rettegéssel. Ha megnézünk egy ilyen átlagos kis filmecskét, utána a bizalmatlanság érzése kerít minket hatalmába. Minden filmben vannak rejtett üzenetek, amik persze negatívak és nem építenek, hanem leépítenek, amiket aztán az ember beolvaszt a tudatalattijába.
    Neten van egy csomó felhomályosító videó, ami leleplezi ezt a sok szarságot.

    A hét főbűnös cukiékszer nagyon durva, és szomorú, h. a fiatalok bedőlnek ennek az arcátlan lélekrohasztásnak. Undorító, hogy lead egy ilyen hirdetést a Cosmo, dehát kár csodálkozni, mert ezeket a magazinokat is ez az érdekcsoport finanszírozza.

    A blogod nagyon jó, csak nem tudom, hogy ezek az értékek mennyi emberhez juthatnak el, szerintem biztos, hogy többhöz kellene eljutniuk.

    VálaszTörlés