Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2008. október 20., hétfő

Libamáj

Köszönöm az állatvédőknek, hogy felhívták a figyelmemet a libamájra. Eddig még soha nem ettem hízott libamájat, de most gondoltam, mégiscsak kipróbálom, mielőtt teljesen eltüntetik a piacról.
Tényleg nagyon finom!!! Ezek után, amikor csak tehetem,- veszem és eszem. :-)
Az rögeszmés állatvédők amúgy is a "bögyömben" vannak már egy ideje. Nem azért, mert én szeretem az állatkínzást, hanem azért, mert az EMBEREKRŐL, az emberi szenvedésről terelik el a figyelmet.
Kérdem én, miért nem demonstrálnak előbb az emberkínzás ellen?! Miért fejleszthetnek ki az illetékesek például olyan haditechnikát, amely agyakat programoz, halálos betegségbe dönt vagy egyéb, elképesztő és szinte elképzelhetetlen módon kínozhat meg embereket...
Miért fizetünk mi mindannyian azért, hogy ezek a fejlesztések napvilágot lássanak?!
Fontosabb lett a liba mint az ember?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése