Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2013. március 14., csütörtök

Könyvek

Mostanában sokan panaszkodtak, hogy nehezen tudnak hozzájutni a könyveimhez... Ezen rendkívül csodálkoztam, mert kiadóváltás valóban történt, de a könyvek terjesztésének nem változott a módja. Ugyan a terjesztőnek új a telefonszáma, de azt feltettem a blogra is meg a honlapra is, ezért azt gondoltam, minden rendben van.
De nem volt rendben. Három hónapja hibás telefonszám volt fenn a honlapon és a blogon is. Ugyan "csak" egy számot írtam el, de az épp elég volt. :-) Szerencsére valaki szólt, hogy a terjesztőt nem tudja elérni telefonon, így megnéztem, hogy mi a helyzet, és igaza volt. Pedig amikor feltettem a számot, legalább háromszor ellenőriztem... A honlapon még mindig nem tudtam kijavítani, és nem tudom, hogy mikor  sikerül. A blogon már jó a telefonszám.
Ennek ellenére NINCSENEK ELLENERŐK.
(És remélem, hogy ezt ők is tudják :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése