Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2013. január 30., szerda

Segítség!!!

Igen nagy fába vágtam a fejszémet, amikor derűt ígértem minden napra...
Ha nem akarok vicceket feltenni, hanem inkább jó híreket és felemelő dolgokat keresek, bizony alig találok valamit, úgyhogy kérlek Benneteket, hogy segítsetek! Ha valaki talál valami jót, szépet, felemelőt, kedveset, derűset - küldje tovább ide a címemre, szinia7@vnet.hu , hogy közkinccsé tegyem.

Remélem, így már valóban sikerül beindítani a "bulit" :-)

1 megjegyzés:

  1. Testvér!

    Állj meg a rohanásban és ülj le, majd olvasd végig lassan és gondold át!

    Elméletek, melyek vitát gerjesztenek, amelyek megosztanak és pártoskodásba torkollanak, melynek véglete a vérontás!

    Jézus azt mondta, hogy Atya és nem Úr.
    -Az Úr parancsol, büntet, ostoroz, féltékeny!

    -Az Atya szeret és gondoskodik, tehát mindig figyel rám, benne feltétlen a bizalmam.

    Mivel van, adatott és szabad az akarat, lehet választani, kinek - kinek vérmérséklete szerint:
    - van, ki urat szolgál, Istent fél.
    - van, ki az Atyját szereti és tiszteli, igyekszik megtartani annak akaratát.

    Minden egy, ami kicsiben, az nagyban.
    Atyám gondoskodik rólam és megadja, amire szükségem van (nem amire én gondolom, hogy szükségem van!), ahogy én is a gyermekeimnek. Rajtuk a szemem, bár ők gyakran ezt nem is veszik észre, annyira belefeledkeznek a játékba. Hol összevesznek, civakodnak aztán meg kibékülnek és tovább játszanak, cseperednek, hogy olyan teremtők legyenek, mint a szüleik.

    Mert "Isten a maga képmására teremtette az embert".

    Ter 1.26-27
    Isten újra szólt: „Teremtsünk embert képmásunkra, magunkhoz hasonlóvá. Ők uralkodjanak a tenger halai, az ég madarai, a háziállatok, a mezei vadak és az összes csúszómászó fölött, amely a földön mozog.”
    Isten megteremtette az embert, saját képmására, az Isten képmására teremtette őt, férfinek és nőnek teremtette őket.

    Teremtő embert, egy kis teremtőt hozott létre. Vagyis a gyermekét hozta létre.

    Jn 10.34-36
    Jézus folytatta: „Hát nincs megírva törvényetekben: Én mondtam: istenek vagytok?
    Ha már azokat is isteneknek mondta, akikhez az Isten szólt, és az Írás nem veszítheti érvényét,
    akkor hogy vádolhatjátok káromlással azt, akit az Atya megszentelt és a világba küldött, azért mert azt mondtam: Isten Fia vagyok?

    Jézus a Zsolt 82.6 –ra hivatkozik.

    Zsolt 82.6-7
    Bár azt mondtam: „Isteneknek mondanak titeket, és a Magasságbeli fiai vagytok mind.”
    Mégis meghaltok, mint az emberek, és elhulltok, mint a többi nagyok.

    Ez a Jézus mondott egy aranyszabályt:

    Lk 6.31
    Úgy bánjatok az emberekkel, ahogy akarjátok, hogy veletek is bánjanak.
    Mt 7.12
    Amit akartok, hogy veletek tegyenek az emberek, ti is tegyétek velük! Ez a törvény és a próféták.

    Én azt mondom ez megfordítva is igaz: Azt kapod, amit másokkal teszel!

    Tehát, ha nem azt kapod, amit szeretnél, vizsgáld meg, hogy mit adsz!

    Aki nem hiszi, járjon utána!

    VálaszTörlés