Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2012. április 30., hétfő

Pártkatona

Valaki Fideszes pártkatonának titulált... mert egyet értettem a kormány néhány lépésével - és ez bizony sajnálatos. Én egyik pártnak sem voltam, nem vagyok és nem is leszek a tagja, és mindig arra adom a szavazatomat, amelyikről azt remélem, hogy a nemzet érdekében cselekszik majd. Persze sokszor csalódom. Nézetem szerint egyébként egy képviselő, ha belép a Parlamentbe, attól kezdve nem lehet párttag, mert a Magyar Parlamentben kizárólag az ország és nem a pártja java lebeghet a szeme előtt.
Az ország java pedig azt kívánja meg, hogy a nemzeti vagyonunk, földünk, vizünk, ásványkincseink minket gazdagítsanak, hogy a élelmiszert magunknak termeljük, hogy amit lehetséges, magyar termelőktől vegyünk, hogy ne gazdagítsunk olyan külföldi cégeket, amelyek éhbérért dolgoztatnak embereket és a hasznukat külföldön  költik el, hogy ne gazdagítsuk a bankokat, amelyek kockázatviselés és munka nélkül óriási haszonra tesznek szert.  Hogy ne legyünk más országok, vagy hatalmi szervezetek bábjai, és ne hagyjuk, hogy a spekulánsok tönkre tegyék a forintot.
Ha valamelyik kormány, vagy szervezet eszerint cselekszik, én mellette vagyok. Ha ellene tesz, akkor nem támogatom, és tök mindegy, hogy ez a kormány melyik pártból kerül ki.

(Istentelen embert persze semmiképp nem támogatok, mert ha nem ismeri fel Isten létét, akkor még nem tud eleget a világról, így pedig nem lehet elég bölcs a kormányzáshoz.)

Aki pedig a kákán is csomót keres, az magáról állít ki bizonyítványt... mert értettem volna, ha Schmitt Pál legalábbis egy titkos ügynök lett volna a régi rendszerben...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Színia!
    Ma Anyák napján az az én édesanyámnak, és az össze többi anyának, beleértve tégd is küldöm ezt a szép verset!

    Dsida Jenő: Hálaadás

    Köszönöm Istenem az édesanyámat!
    Amíg ő véd engem, nem ér semmi bánat.
    Körülvesz virrasztó áldó szeretettel,
    Értem éjjel-nappal dolgozni nem restell.
    Áldott teste, lelke csak érettem fárad,
    Köszönöm Istenem az édesanyámat!
    Köszönöm a lelkét, melyből reggel, este
    imádság száll Hozzád, gyermekéért esdve.
    Köszönöm a szívét, mely csak értem dobban
    itt e földön senki sem szerethet jobban! –
    Köszönöm a szemét, melyből jóság árad,
    Istenem köszönöm az édesanyámat!
    Te tudod, Istenem – milyen sok az árva,
    Aki oltalmadat, vigaszodat várja.
    Leborulva kérlek: gondod legyen rájuk,
    Hiszen szegényeknek nincsen édesanyjuk!
    Vigasztald meg őket áldó kegyelmeddel,
    Nagy-nagy bánatukat takard el, temesd el!
    Áldd meg édesanyám járását-kelését,
    Áldd meg könnyhullatását, áldd meg szenvedését!
    Áldd meg imádságát, melyben el nem fárad,
    Áldd meg két kezeddel az édesanyámat!
    Halld meg jó Istenem, legbuzgóbb imámat:
    Köszönöm, köszönöm az édesanyámat!

    VálaszTörlés