Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2010. március 14., vasárnap

DR. dr Jóisten Ph D


Tegnap a "Színia klubban" valaki azt mondta nekem, hogy továbbadta az etruszk könyvemet egy egyetemistának, hadd használja forrásként egy témába illő dolgozatához. Az illető azonban nem merte felhasználni, mert nincsenek a könyveimben megjelölve az én forrásaim...


Ez nem volt meglepő. Sokszor megesett már ugyanez...

Ami mindebben rendkívül elkeserítő, hogy az emberek nagy többsége NEM GONDOLKOZIK. Mert ha gondolkozik, akkor azt nézi meg , mit írtam le, és annak van-e ellenőrizhető igazság tartalma. Ha pedig van ilyen, akkor elfogadja. Ha olvashatók az etruszk szövegek az általam mellékelt abc szerint, akkor jó, amit írtam. Ha nem, akkor lehetek DR dr Színia Ph D, mégis hülyeséget hoztam össze, akármilyen csodálatos forrásokkal is rendelkezem.

Egyébként a forrás forrásának a forrása végülis eljut egy pontig, ahol nincs többé írott forrás. Ilyenkor mit tesz a nagyérdemű tudós társadalom?!


Esetleg azt mondja, hogy "tudja a Jóisten..."?!

Merthogy Ő az egyetlen hiteles forrás...Írottan, vagy íratlanul.



DR dr Jóisten Ph D.


Kérlek benneteket Emberek, legyetek már kicsit öntörvényűbbek!!! És főleg gondolkozzatok, mielőtt behódolnátok bármiféle tekintélynek!
(A gólya képnek nincs köze a témához, csak tetszik...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése