Spirituális kerámiafestő műhely

Spirituális kerámiafestő műhely

2009. szeptember 12., szombat

Igazi kenyér


Végre elérhető közelségben nyílt egy boltja a Lipóti Pékségnek, így hosszú évek óta először megint igazi kenyeret ehetünk...

Micsoda élmény!!! Két napig lelkendeztem rajta. Az igaz, hogy otthon is lehet kenyeret sütni, de nekem soha nem lett olyan, mint a háromkilós, malomkeréknyi, kemencében sült kenyér, ami másnap sem esik szét atomjaira, és nincs benne más, mint liszt és kovász.

Lehet újra szalonnát sütni! Igazi zsíros kenyeret enni lila hagymával!

(Két napig csak azt ettem :-)

Azért az egészséges életmódról sem feledkeztem meg, mert szórtam az egészre egy kis retekcsírát :-)
Szóval, újra szép az élet!

Minden napi (lipóti) kenyerünket, add meg nékünk ma...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése